Południowa dieta odchudzająca

Najważniejszą radą dotyczącą odchudzania w ostatnich dziesięcioleciach jest umiarkowane spożycie węglowodanów. Są nawet ci, którzy mówią, na przykład zwolennicy diety Atkinsa, że jeśli wyeliminujemy je prawie całkowicie, nie możemy mieć problemu z tłuszczem, produktami mlecznymi i innymi źródłami winnej przyjemności. Ponieważ jest jasne, że spożywanie dużej ilości makaronu i chleba jest mało kompatybilne z kontrolą linii, zdecydowana większość dietetyków doradza im większą różnorodność, tym lepiej w każdym z posiłków w ciągu dnia.

Południowa dieta odchudzająca

Dieta paleolityczna, czyli dieta „paleo”, o której mówiliśmy już w „El Confidencial”, opiera się na idei, która, jak zawsze ma miejsce w przypadku mody, przyciągnęła uwagę na pierwszy rzut oka w przeciwieństwie do „konwencjonalnej”.

Miyaki mówi, że trzeba być na diecie „paleo” przez pół dnia, spożywać białko, sałatki i warzywa w ciągu dnia oraz makaron i ryż w nocy.

Argument wydaje się rozsądny: jeśli największa ewolucja człowieka miała miejsce w czasach prehistorycznych, nasz organizm musi być przygotowany do jedzenia, tak jak (rzekomo) wtedy. Nie może być szaleństwem, zawsze zgodnie z tym rozumowaniem, spożywanie dużej ilości tłuszczów i białek z mięsa i ryb, ponieważ to właśnie robili w jaskiniach, a my powinniśmy zostawić na bok węglowodany, produkty mleczarskie, owoce, warzywa i słodycze. Ponieważ tego nie robimy, cierpimy na cukrzycę i problemy sercowo-naczyniowe, których, jak mówią, nie mieli w epoce kamienia łupanego.

A jeśli chcesz jeść wszystko to spróbuj najlepszych suplementów na odchudzanie, które znajdziesz na stronie StopStopNop.PL

Nowa wersja

Istnieje już kilka danych, które demontują tę teorię, ale ta nowa moda żywieniowa, opracowana przez San Francisco bodybuilder Nate Miyaki, jest z nią związana. Miyaki mówi, że trzeba być na diecie „paleo” przez pół dnia, spożywać białko, sałatki i warzywa w ciągu dnia…. a w nocy przechodzić na makaron i ryż.

To, czy można uznać autorytet w tej sprawie, czy też nie, jest kwestią opinii. Oczywiście kulturysta badał i opublikował wiele informacji na temat żywienia sportowego i utraty wagi. Ma też poradnik z siedmioma strategiami przezwyciężania przeciwności i kolejną na temat tego, jak uzyskać brzuszny „batonik czekoladowy” tak imponujący jak jego. Bruce Lee jest jednym z czołowych autorów i cytuje ten fragment swojego tekstu: „Kung Fu ceni wspaniałe w rutynie, a ideą jest nie wzrastać każdego dnia, ale zmniejszać się. Być mądrym to nie dodawać więcej, ale być w stanie wyeliminować wyrafinowane i wyrafinowane ozdoby i być po prostu prostym. Jak rzeźbiarz, który modelując posąg, nie dodaje, ale usuwa to, co nie jest niezbędne do odbicia prawdy bez przeszkód”. Zachęca każdego, by dodał swoje doświadczenie i zawsze dostosowywał wiedzę trenera do swojego życia. Więc nie ma obiektywnych podstaw w tym, co mówi?

Miyaki wierzy, że istnieje i nawiązuje do badania naukowego z 2011 r. w „Obesity Journal„, które wykazało większą utratę wagi u ludzi, którzy jedli węglowodany tylko w nocy, w przeciwieństwie do tych, którzy zrobili to w ciągu dnia. Wyjaśnia to na swojej stronie internetowej, gdzie opisuje siebie jako „naturalnego psychicznego sportowca”, nawiązując raz jeszcze do przeszłości naszego gatunku: „Wyobraź sobie, że mogłabyś jeść sama przez pół dnia. Czy nie ma to większego sensu? Ponieważ twoi przodkowie spędzili dzień szukając jedzenia, i jedli w nocy.

Zwolennicy mówią, że zmniejsza stan zapalny, pomaga kontrolować poziom cukru we krwi, utrzymuje tkankę tłuszczową w zatoce i promuje dobry humor.

Aby zareklamować swój pomysł, wgraj zdjęcia do sieci społecznościowych. W „The Daily Mail” wybierają jeden z „Instagram”, w którym je sushi zgodnie z przepisem swojego ojca i pamiętając, jak nauczył się toczyć dzięki niemu.

Trzy fazy do sukcesu

Chociaż szczegóły są zawarte w książkach, dieta zawsze składa się z trzech części.

  1.     W pierwszym z nich, istnieje kilka szablonów do wyboru jednego i w nich są oznaczone dokładne żywności do podjęcia, czas i wielkość racji, które powinniśmy podjąć.
  2.     W drugiej części znajdują się zalecenia dotyczące dostosowania diety do każdego stylu życia.
  3.     W trzecim, zaprojektowanym w celu utrzymania wagi, która powinna była zostać utracona w pierwszych dwóch, inne potrzeby pojawiają się i ponownie zapewnić konkretne szablony, po jednym dla każdego stylu życia: trening siłowy, ciało na plaży, siedzący ….

Miyaki przyznaje, że dostosowanie się do zaleceń diety południowej zajmuje trochę czasu. Nie możesz jeść wszystkich węglowodanów, które chcesz, lub, przede wszystkim, w odpowiednim czasie. W zamian, ponieważ pozwala węglowodany pół dnia, obiecuje rozwiązać jeden z typowych problemów innych diet niskowęglowodanowych: nieświeży oddech. Jest to często problem, gdy dieta ciała „wygląda” na węglowodany w przechowywanym tłuszczu ciała (stąd odchudzanie), a spalanie ich produkuje ketony, związki organiczne, które są uwalniane podczas wydechu.